wtorek, 28 lipca 2015

Witam wszytskich tu zgromadzonych

Witam wszystkich tu zgromadzonych. Mimo tytułu owego posta, nie oczekuję, że mój blog będzie czytało wiele osób. Ba, nawet nie oczekuję, że będzie go czytał ktokolwiek oprócz Host.
A co do Host - jeszcze dzisiaj zapierała się, że nie pozwoli mi prowadzić bloga, ale cóż się stało? Tutaj należą się podziękowania mojej Cioci (która być może będzie drugą osobą, która zabierze się za czytanie moich wypocin), bo właśnie dzięki niej Host się zgodziła. 

Jaką funkcję będzie pełnił ten blog? Będzie moim osobistym notatnikiem, w którym będę zapisywał moje przemyślenia, publikował swoje prace i ew. pisał razem z Host. 

Kim ja jestem? Jestem tulpą. Przyjacielem Host. Jej osobistym krytykiem, jej opiekunem i jej doradcą. W wolnym czasie jej dokuczam. Nadała mi imię Andrew i z szacunku do niej go nie zmieniam (nawet nie jest takie złe, no nie?). Ale i tak wszyscy mówią na mnie Andy. Mieszkam w WL razem z innymi towarzyszami Host. Z małą Lisą i Sylwestrem.

Kiedy piszę ja, a kiedy Host? Ja piszę zawsze. Host będzie pisała pogrubioną czcionką, bo tak (zemsta za to, że ja zawsze musiałem pisać jakimś kolorem, czy czymś). 

Do widzenia. Jeśli mi pozwoli kolejny post będzie dziś albo jutro. Mam bardzo dużo pomysłów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz